Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Nyitóoldal

Cikkek

Intézményvezetői pályázati kiírás

2019.10.15

Emberi Erőforrások Minisztere                           

a Közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. § alapján

pályázatot hirdet

Dudari Általános Iskola

Intézményvezető (magasabb vezető)

beosztás ellátására.

https://kozigallas.gov.hu/pages/jobviewer.aspx?ID=zkni6ps7e5

 

 

BVZ ISKOLAI VAKÁCIÓ! – A VESZPRÉMI TANKERÜLETI KÖZPONT ISKOLAI KÖZÖSSÉGI PROGRAMJA

2019.09.10

 

Iskolai beiratás

2019.03.08

Tájékoztatjuk az érintetteket  az általános iskolák 2019/2020. tanév első évfolyamaira történő beiratkozás részleteiről.

A beiratkozás időpontja:             2019. április 11. csütörtök,  8.00 – 19.00 óráig

                                                2019. április 12.  péntek,  8.00 – 19.00 óráig

 

A Dudari Általános Iskola beiskolázási körzete Dudar és Bakonynána települések.

 

A beiratkozásnak az idei évben két módja van, mindkettő esetén a szülőnek meg kell jelennie személyesen az intézményben, ahol a beiratkozáshoz szükséges dokumentumokat, illetve nyilatkozatok eredeti példányát be kell mutatnia.

 

1. Csak papíralapon történő adminisztrációval

 

A beiratkozáshoz szükséges dokumentumok:

  • a gyermek születési anyakönyvi kivonata,
  • a gyermek lakcímkártyája,
  • a gyermek TAJ kártyája,
  • óvodai szakvélemény vagy szakértői bizottság szakértői véleménye,
  • szülő/gondviselő személyi igazolványa.

 

A beiratkozáskor kitöltendő nyilatkozatok:

  • Etika/Hit- és erkölcstan oktatásra vonatkozó nyilatkozat,
  • adatvédelmi nyilatkozatok,
  • a törvényes képviseletről szóló nyilatkozat.

 

2. Elektronikus jelentkezés lehetőségével kiegészített adminisztrációval

A „Beiratkozás Általános Iskolába” e- ügyintézési felület előreláthatólag 2019. április 1-től lesz elérhető.

 

2019-ben lehetőségük van a beiratkozását online előkészíteni, de ebben az évben még kötelező a szülő személyes megjelenése és a szükséges dokumentumok bemutatása a beiratkozáskor.

 

Amennyiben nagyobb gyermeke már iskolánk tanulója, akkor a KRÉTA rendszeréhez már rendelkezik belépési azonosítóval.

  1. Belépve a KRÉTA rendszerbe, válassza ki az e-Ügyintézés lehetőségét!
  2. Válassza ki az Ügyintézés indítása menüt!
  3. Kattintson a Beiratkozás általános iskolába menüpontra! (Előreláthatólag 2019. április 1-től lesz elérhető a felület.)
  4. A megnyíló felületen adja meg a szükséges adatokat!

 

Amennyiben nincs iskolánk KRÉTA rendszeréhez belépési jogosultsága:

  1. Nyissa meg a https://eugyintezes.e-kreta.hu/kezdolap weboldalt!
  2. Regisztráljon új ideiglenes felhasználóként!
  3. Belépés után válassza ki az Ügyintézés indítása menüt!
  4. Kattintson a Beiratkozás általános iskolába menüpontra!
  5. A megnyíló felületen adja meg a szükséges adatokat és válassza ki a listából iskolánkat!

 

 

 

A 2018/19-es tanév rendje

2018.08.31